söndag, februari 26, 2012

Söndag

Nu var visst helgen redan slut - snopet! Sammanfattningen är iaf att vi har haft en rolig helg. Vår "garageförsäljning" gick bättre idag och vi är nöjda och glada. Det är mycket roligt att serva kunder, jag har ju jobbat i en presentbutik som ung..mycket ung;-) är ju inte lastgammal än och gillade det även på den tiden.
En av mina systrar med familj kom på besök och dom hittade en del som föll dem i smaken, roligt! Matilda kommer bli jättefin i sina nya kläder:)

Jag och Milo körde ut på Center Syd en runda i eftermiddag men vår shopping bestod mest av mat så den är där inte så mycket att orda om. När vi kom hem fixade jag kvällsmat och sedan var det dags för en runda fotografering av Iglo Kids och Katvig. Imorgon får jag redigera bilderna för det har jag inte lust med idag.


Kram på er! Mie

Inga kommentarer: