lördag, februari 25, 2012

- Vi blir snygga mamma!

Mitt underbara troll har stylat både sejsjälv och mej ikväll. Hårspray, hårdvax, mjukvax och spraybalsam det är vad jag och sonen har i håret. Jag fick bromsat upp honom lite med stylingprodukter i mitt hår men hans egna är som cement:)

 Moster Heléne kom en sväng i eftermiddags och Milo fick ett cerat av henne, med cars på. Det har använts flitigt nu ikväll.

Försäljningen av T & M lyxbarn barnkläder gick inte så bra idag men det var ändå ganska skönt för vi har ju inte pysslat med sådant här förut. Vi hoppas iofs att det kommer lite fler besökare imorgon:) Kul har vi haft iaf och det betyder mycket. Ganska mycket förberedelser men vi kommer testa fler gånger och är det någon som vill ha ett klädesparty så säj till, vi fixar allt.

Har slökikat lite på melodifestivalen men det är inte något som lockar med till 100%, försökte träna en runda under tiden men blev avbruten av Milo flera gånger och då är det inte lönt...jag gillar INTE att bli avbruten.



Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

God eftermiddag.
Oj oj, det var vågat att släppa loss Milo med hårkladd. Leo skulle älska det tror jag.

Vi missade mello denna gång oxå, men det var nog inte så mycket att ha gissar jag.

Nu laddar vi för veckan

kram