måndag, februari 27, 2012

Mammas fotograf

Han är inte dum inte! När Milo såg att jag höll på att fotografera en massa kläder i ljustältet så kom han med stativet och den gamla digitalkameran, riggade upp i köket med bord, en skål glass och sin stol. Där satt han och fotograferade vad han tyckte skulle fotograferas, dock tyckte han att det var en dålig kamera som inte fungerade och ville ta över men. Han fick testa min under bevakning för den är jag rädd om:)
Milos alster, en Ninja legofigur som jag inte begriper mej på...en massa skit ungarna ska samla på! Tycker jag då;-)

Har just tränat en halvtimma. Har börjat känna att jag behöver pushas lite, det är bra att träna hemma men stå i en timma och försöka pusha sej själv är inte helt lätt. Har dock en liten fundering på att träna vidare med KB för tränare...blir nog så:) Jag måste bara bli bättre, gå ner mer i vikt. Vet att det är tjatigt men f a n vad jag vill bli av med fluffet, det stör mej som in i norden. Jag har visserligen inte varit smal på flera år men att få barn vid 40+ gjorde en hel del förändringar, till det sämre.

Nu ska jag gå och läsa saga och natta Milo.



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Fluffet :-) Det var bra!

En riktig mästerfotograf du har där. Vem vet, han kanske blir modefotograf - top model nästa

Jag har oxå svårt att motivera mig till egen träning. Körde på lunchen idag. Gjorde bla några plankor, men hade jag haft en "slavdrivare" där så hade det blivit betydligt mer. Imorgon tänkte jag mig en powerwalk på lunchen. Fluffet måste ut och vädras

kram

A-K sa...

Det är samma kommentarsfält här inne hos dig som hos mig :-) Säkert en uppdatering från Blogger!

Ja du, kroppsligt var det jobbigare att föda som 40+ än det var som 20+ och 30+, men resultatet (barnen) blev bra!

Vad duktigt av Milo att rigga upp kameran sådär!

KRAM