torsdag, januari 19, 2012

Yes!

Nu fick jag så jag teg! Brukar ju inte svettas så lätt på kroppen när jag tränar, börjar alltid i ansikte och hår och så var det idag också på mitt första KB pass i grupp. 1 timmas träning och jag var plaskvåt i håret, darrig i kroppen och helt matt när jag skulle gå av bilen här hemma! Häftig känsla och mersmak gav det! Med tanke på teknik så hade jag faktiskt gjort ett fel när jag svingar som jag inte tänkt på, jag har inte dragit ihop skulderbladen mot varandra. Ska jag skriva hur det känns just nu så bränner det just där så idag måste jag fått in tekniken bättre:)

Milo fick ett utbrott idag där han var vansinnig på oss. Bara en sådan enkel sak som att han inte fick så mycket mjölk som han ville i en hög bägare med sugrör. Han lugnade sej till slut och blev go igen:) Ser fram emot en övergång på denna trotsåldersperioden.

Jag hann få honom i säng innan jag skulle iväg och träna och det är skönt att vi kan hålla honom vaken till ca 18.30 nu, han ska bara underhållas runt 5-tiden för det är magiska timman som han är jättetrött vid.


Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Ha ha, stackars Milo, vilket trama att inte få sin mjölk precis som han vill.
Här har vi liknande incidenter.

Vad bra att du fick veta hur du ska göra med KB. Pust, en timme låter svettigt. Här görs det absolut nada just nu, så jag gissar att vågen inte kommer peka nedåt på måndag :-(

Ha en jättebra helg
kram