tisdag, januari 17, 2012

Sjuka familjen

Fast inte jag då. Jörgen är jätteförkyld och Milo också förkyld men han är inte dålig som tur är. Jag är frisk som en nötkärna men väntar bara på att något ska attackera mej med.

När jag körde hem från jobb idag så styrde bilen direkt mot Center Syd, jag mötte upp Linette och Theo. Theo blev mycket glad över att se sin mormor och sken och skrattade, goa grabben! Linette hittade gardiner till vardagsrummet och jag ett par träningsskor, svarta Reebook blev det.


Senare ikväll har det varit jobb med företaget, galen rea nu, bara så ni vet. Rea som egenligen ger minus i kassan men smällar man får ta nu i början. www.tigeromilo.se

Sedan tränade jag 20 minuter, har lite träningsvärk och vill inte dra på mej mycket mer eftersom det bara är två dagar till ett 1-timmas pass KB...som jag längtar(det trodde jag aldrig jag ska säja;-) men ärligt så tycker jag att det är roligt och så smart med en KB...löööve it!

Nu=sova
Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Men ojdå... här var det också sjuka :-(
Jag håller tummarna för att du håller dig frisk.
Du är SÅ duktig med träningen. Hur fungerar det med 12 kilos KB´n?

KRAM