fredag, januari 20, 2012

Äntligen fredag..får man säja så?

Ja om jag ska vara ärlig så har jag längtat efter denna helgen. Vi har inget inbokat alls och ska bara göra det som faller oss in och det känns välbehövligt.

Milos förkylning har ökat på igen och hans näsa är grönsnorig och ikväll upptäckte jag lite var i ett öga, skit osså! Behandling direkt för jag har inte "tid" att vara hemma från jobb. Jörgen har lite bättre tid att vara ifrån sitt men han har dragit igång projekt göra vid ett helt kök på sitt jobb. Nu ska vi visserligen inte måla fan på väggen för det kan vara tillfälligt.

Nu njuter vi fredagen till att börja med. En fruktsallad med kesella blir perfekt. Middag struntar vi i för alla har ätit varm mat mitt på dagen och ingen är sugen på middag igen, lite pharma, tomat, avokado, fetaost, lök och oliver blir perfekt!

På tal om träningsvärk - det har JAG i häcken och baksidan på låren, nice!


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Stackars lilla sjuklingen!
Hoppas att han snart blir bra igen!
Jo... jag kan tänka mig att du har träningsvärk :-)
Hoppas att ni får en riktigt lugn och skön helg!

KRAM