lördag, januari 21, 2012

Ute kan man inte vara

Idag blir det en hemmadag. Vädret är pestigt, blötsnö vräker ner och blåser gör det. Milo fick feber inatt och dagen har mest tillbringats i soffan, fast just nu bygger han en polisstation i duplo. Otroligt duktig är han:)

Jag har bytt köksgardiner, jag hade ju inte fått ner julgardinerna än. Tvättar ett par maskiner tvätt, funderade på att damma av Attract gåbandet. Jörgen är och fixar på dagiset.
Det värsta är att man blir så sugen på något när man går hemma och drar, i min värld behöver det ske saker för att jag ska hålla suget på låg nivå.

Undras om det blir vitt ute för det börjar lägga sej här hos oss nu. Milo vill kasta snöbollar på sin mamma! :-o Stora skulle dom vara men jag fick bara kasta små på honom, gounge!

Kram på er! Mie

Inga kommentarer: