lördag, januari 21, 2012

Fortsättning

Ja då var lördagen slut. Inget av sensation har hänt, jo en liten för jag joinade min mamma med ett besök på Bingo! Det är typ hundra år sedan jag var på ett bingo. Jag arbetade på ett när jag var 18 år och det var ett ganska trevligt arbete. Härliga arbetskamrater och en hel del goa bingospelare också. Nu vann vi ingen förmögenhet precis utan det var 20-lappar som stod för högvinsten hos oss;-) Men det var mysigt att hitta på något med mamma och det var hennes första utflykt på egen hand sedan operationen.

Vinner man inget så får man väl köpa något istället? Jag har köpt mej ett halsband på Campadre
Ett kraftigt Oxxo halsband för 199 pix, fri frakt.

Milo status: mer ögoninflammation som gör att denna mamman misstänker att han får vara hemma från dagis på måndag. Vi får se imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen, tog två panodil innan för jag har så jädra ont i mina ben att jag knappt kan sätta mej på toastolen utan att hålla mej i något. Det hade jag ärligt inte räknat med för jag trodde att jag skulle klara ett pass på 1 timma. Visserligen andra övningar än dem jag oftast kör med och där har vi nog boven. Men imorgon bör det ha vänt så jag kan ta mej ett snällt pass + att jag skulle vilja testa svinga 12.an.


Kram på er! Mie

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kändes bra att kunna göra något efter allt. Kul att du kom med det får vi göra fler gånger nästa gång vinner vi kanske mer lite spänning i livet får vi ha. Det va min första bilkörning på fyra veckor och det kändes också befriande. Inatt har jag sovit det mesta utan alltför många verktabletter så det kanske snart vänder.Fick besök av stora grabben och hans små vilddjur när jag kom hem. Det va ju lite positivt att han ändå hade tänkt på mig.jag är evigt tacksam för er mina underbara tre barn som jag vet älskar sin mamma på ett ärligt varmt sätt. Synd om lille plutten att han inte är bra fast det kunde varit mer hoppas han blir glad om vi träffas senare idag. kram