onsdag, januari 25, 2012

Trötta familjen

Mamman huvudvärk...sonen supertrött ...pappan snorig
mamman panodil, hjälper...sonen somnar 17.00, hjälper...pappan panodil+snyt, hjälper
:-D

Kulig familj vi är va? ;-)

Vi åt en löjligt enkel kvällsmat idag, stekt falukorv med stekt ägg och salladssockerärtor, maken med smörgås till och jag höll mej ifrån det för jag blev mätt ändå.

Jobbet jobbigt..ge mej EN hel dag utan telefon och utan avbrott så är jag ikapp igen. Det är min högsta önskan just nu:) fast jag har ingen lust att sitta en hel lördag eller söndag. Krävande jag är va?

Nähäpp nu ska jag nog slänga mej i soffan, sällan jag gör det men ibland rensar det hjärnkontoret. Jag har iaf varit duktig och tränat här hemma ikväll, känns lite tjatigt att skriva det här men det är ju också ett sätt att hålla koll på mejsjälv för man glömmer så lätt vad veckorna består av. 47 år med dåligt minne och åldersseende...hihi Livet leker vänner!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Visst är det skoj nästan jämt! Hade full panik över jobbet redan innan jag kom hit imorse efter en mycket sen dagislämning. Håller med, stäng av denna telefon med "besvärliga" kunder. LÅT MIG VA IFRED :-)

Tur att vi måste hålla oss hyfsat iform för att orka med våra trotsungar.

Snart helg

kram