torsdag, januari 26, 2012

Kreta

Jag, Milo och min syster Heléne ska åka till Kreta i slutet på april. Det ska bli helt underbart att komma iväg en vecka tillsammans!! Milo kommer nog tycka att det är jätteroligt för han älskar sin moster Heléne(han kallar henne så själv) Jag kommer visserligen ha fullt upp med att ha koll på honom men det ska nog gå bra. Vi har pratat om detta så många gånger men det har aldrig blivit av så detta känns kanon, kanske blir det fler resor, vem vet. Jörgen kan ju tyvärr inte åka vid den årstiden för han har alltid så mycket på sitt jobb då och ingen annan som kan ta över det. Synd att Jörgen och Johnny får stanna hemma när vi åker iväg och njuuuter livet;-)

Nu ska jag snart iväg på min kurs i Kettlebell...hoppas bara inte att jag får samma grymma träningsvärk denna gången! Det var inte så värst behagligt:)

För er som inte vet så har vi upp till 60% rabatt i e-butiken + ta 3 betala för 2! Det är grymma priser där vi gör förlust, men hörreni, allt för er:-) www.tigeromilo.se


Kram på er! Mie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja mina töser det va ju roligt för er jag satt innan och tänkte på det .Helene berättade lite om det men skulle prata med J så han klarade sig utan henne i en vecka. Såg på fb att du halkat när du skulle till bilen.Hoppas inte du får ont i höften nu. Väl det inte va jag för det hade inte kännts så bra ,jag får smyga fram nu när det kan va isfläckar. Nu ska Pontus snart komma till oss efter han har varit hos tandläkaren.Jag har bakat en chokladkaka till oss,den står i ungnen och jag får njuta av doften. hörs ikväll.kram mamma

Anonym sa...

Ja vi ska åka o ha det sååå mysigt vi tre:)Sola,bada,läsa,tjattra,leka och kanske shoppa hahahahaha Längtar redan... Har tänkt på dig idag o undrat hur du har det med ballen idag? Kram din medressenär

A-K sa...

Men vad mysigt att åka iväg ni tre!
Jag har svår längtan efter sol och värme... kanske man skulle boka sig en resa till värmen :-)
Hur gick det med träningsvärken efter KB träningen igår? Lika illa som förra veckan?

KRAM

Helen sa...

Härligt att ha en resa att se fram mot. Jag har inte börjat tänka i dom banorna ännu, det har varit så mycket packande och åkande sista tiden. Men lite sol och värme vore inte fel.

Ha nu en riktigt bra helg

kram från oss