måndag, januari 16, 2012

Tänk att media kan ha rätt ibland!

Idag har jag känt mej låg på ett märkligt vis, näst intill deppkänsla. Trött i huvudet, längtade hem, gapiga chaufförer på jobb som jag knappt stod ut att lyssna på ens...då är jag lack får jag nog erkänna. En kille som mina stora barn kände tog livet av sej i helgen och min systers son och sambo såg detta, hemskt!
Det märkliga är att jag sitter och läser nu ikväll att denna dagen är den som flest människor deppar på, ja och då är jag tydligen en av dem.

Maken är rejält förkyld och Milo har haft ont i magen ikväll, det graserar maginfluensa på dagis så det återstår att se vad som händer inatt.

Om någon av er gillar Kavatskor så är det 25% rabatt på kavat.ebutik.se Vi har ju nästan alltid kavat till Milo för jag anser dem funka bäst på Milos fötter. Denna gången valde jag en sportmodell som är vattentät, bra dagissko, 449 kr och fri frakt. Kanske inte det billigaste men i gengäld behöver jag inte köpa flera par. Köpte ett par på Stadium i somras men dom höll inte länge, bakkappan trampades ner omgående vilket blir ett irritationsmoment för en petig 3-åring(lik sin far;-)


Kram på er! Mie

1 kommentar:

Gunsan sa...

Usch ja...hemskt. Jag känner killens mamma och jag lider med henne. Stackars anhöriga:-(... Kram på er.