måndag, januari 16, 2012

Förbenat envis.....

kan jag vara om jag beslutat mej för något! Än om jag är slut som artist idag så tog jag tjuren vid hornen och tränade ett "hårt" pass med mr Kettlebell, egentligen vet jag inte hur hårt ett pass på 30 minuter utan direkt vila är mätt i träningsvärlden, får nog kolla med någon som begriper det:) Jag kör oftast två serier och sedan delar jag det med plankan 3 x 1 minut + några golvövningar med KB och därefter 100 svingar och en serie till. En serie innehåller mellan 70-100 svingar varvat med clean m press/snatch.

Nu får det nog bli ett hot bubblebath för att rensa huvud/kropp och själ!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Vilken slavdrivare Mr KB är! Gör honom inte besviken. Här är det förkylning på ge och ryggont som stoppar mina planer, så du kan vl svinga lite för mig oxå.

Kram