söndag, januari 29, 2012

Söndagar i all äro..

men varför ska den sista dagen på helgen ta slut så fort:( Jag skulle vilja ha mer tid med familjen.

Jag har inte haft så mycket dator tid över i helgen och därav bloggsaknad. Igår var jag och handlade födelsedagspresenter, badrumsmattor till vårt hem, färg till ett påslakanset och det vanliga ni vet..kylskåpspåfyllning.

Köpte en beige färg till ett påslakanset vi har, ett vitt set som är underbart fin kvalitet men som hade blivit lite trist i det vita. Det blev riktigt fint i den beiga nyans som jag färgade in det i, nöjd.

Igår kväll var vi på kalas hos Lucas som fyllde hela 26 år! En mysig kväll med alla våra nära och kära:)

Idag har vi varit på Ikea en runda och sedan var jag hemma hos Linette och hjälpte henne att lägga upp 8 gardinlängder samt stryka dem. Fint som attan blev det!

Nu ikväll har jag pytsat in räkningar och fixat med ett par fakturor till e-butiken. Vi har fått lite ruljans på försäljningen nu i reatider:) Kul!

Nu ska jag gå och natta Milo som sov sen middag och därav vaken. Själv får jag nog också koja för jag känner av en förkylning som smygit sej på idag, ögoninflammation ligger också och lurar. Tydligen något som finns med i denna förkylning som vi har haft i huset, Theo har också samma problem.

Ingen träning på två dagar...gillas inte men jag har verkligen haft fullt upp.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Ibland blir det lite körigt. Sitter här i lerum med lite jobb och annat. Make och son åker pulka men mamma fryser. Kul för L att göra iordning ett nytt hem. Ibland så blir man sugen på att flytta just av den anledningen!
Hoppas det inte blir så mycket förkylning.

kram