måndag, januari 30, 2012

Överpretantiös

Höll jäklar på att tappa modet på jobb idag. Det är too much just för tillfället. Jag måste komma ifatt men telefonen ringer oavbrutet med problem som ska lösas, fler samtal som ska ringas osv samtidigt som man inte får avslutat något av det man håller på med. Det är inte speciellt roligt när man är i en sådan fas. Jag har visserligen fått hjälp av vår nya kollega som har fått göra rekvisitioner åt mej för glatta livet men det är bara en liten del av det som ligger hos mej.
Mitt problem bottnar säkert i att man under så många år haft en press över sej att ligga steget före. Jag MÅSTE dra ner på mina egna krav.

Milo har sovit middag på dagis idag så idag fick man mysa med honom extra mycket. Han är så klok i sitt resonemang i mångt och mycket, härligt att lyssna på hans utläggningar:)

Hade satt mej för träning idag för helgen var får slapp. Jag orkade bara inte med det jag hade tänkt mej men 20 minuter lyckades jag innan jag gav upp. Min förkylning är inte grym men den är så pass att jag är klenare än normalt.
Kram på er! Mie

Inga kommentarer: