fredag, januari 13, 2012

Snabbis

Nu får jag lägga in ett snabbt inlägg här mellan mitt hårda schema;-)

I förrgår: Hjälpte Linette och Besim att packa/flytta till kl halv tolv på natten
Igår: Hjälpte Linette att flyttstäda till strax innan tio på kvällen
Idag: Högt tempo på jobb, har förresten varit så hela veckan. Ska snart laga middag för Linette, Besim och Theo kommer, dom är trötta på pizza;-) Livia kommer hit om en liten stund för vi ska ha henne över natten...tror inte jag får sovit så hårt inatt inte;-) men mysigt ska det bli!

Träningen går perfekt, maten likaså. Jag har träningsvärk i häcken;-) fast det är väl bra. Kettlebell kan nog forma bakdelar fint, fast min kommer nog behöva lite tid men det gör inget:-)

Mer än så hinner jag inte nu, vi ses imorgon!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Wow vad effektiv du är och duktig med träning och mat!
Hoppas att ni får en härlig helg!
Vi måste boka in vilken helg vi ska på utflykt :-)

KRAM