lördag, januari 14, 2012

Farmor

Farmor har haft fullt upp:) Vi har haft Livia här och det har gått jättebra, hon är duktig och lättpassad. Lite orolig natt dock så jag har inte sovit så jättebra men det är ju inte så ofta man har små nattgäster så det klarar man fint:)
 Milo och Livia ligger på golvet och leker.
Fint foto på en go tös!

När Lucas och Natta hade hämtat Livia körde vi och handlade lite mat och sedan hem till mina föräldrar. Milo har inte träffat mamma sedan hon opererades och saknade henne, fast han busade också med henne när dom pratade i telefon. Han sa med ett härligt leende på läpparna - Jag älskar inte dej....men det uttalandet kan han inte stå för, det vet vi och man såg hur han busade med henne:)

När vi kom hem åt vi lite och sedan hamnade jag och Milo i soffan och somnade båda två, nu har jag vaknat till liv lite men Milo fortsatte sova för natten. jag ska snart gå i säng för denna veckan har tagit hårt på krafterna och jag är trött.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Fin liten tjej. Hoppas du får sova gott inatt så du orkar kavla upp ärmarna på jobbet imorgon

Kram