onsdag, januari 11, 2012

Blivande ekonom

50 danska kronor att inkassera;-D

Milo och jag räknade ihop spargrisens magpengar och det blev många högar enkronor, slutsumman blev 980 kr. Tänk så fort småpengar blir storpengar:) Det får bli till en semesterpott.

Vi fick göra en liten man sur vid fem-tiden. Att hålla liv i en trött Milo är inte helt enkelt och han blev till slut arg på oss och skrek, -Låt mej vara ifred!! och det gjorde vi men då var han smått uppretad och vaknade av det, alla sätt är bra...eller?

Nu ska jag snart gå och läsa en saga för honom och sedan ska jag köra hem till Linette och hjälpa henne med en flyttstädning, dom lämnar sitt radhus på fredag. Kanske inte någon favoritsyssla men vad gör man inte för barnen?



Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vad söt Milo är i glasögonen :-)
Han kan få jobba hos mig som ekonomiassistent ;-)
Filippa hade på sig samma fina tröja som Milo går. Jag älskar färgerna på denna, man kan inte bli annat än glad.

Hoppas att det gick bra med flyttstädningen!

KRAM