tisdag, januari 24, 2012

På bättringsväg

Nu har det vänt med sjuklingen, så skönt! Han har lekt nu på förmiddagen och är glad igen, just nu kröp han upp i soffan och ville se Lilla röda traktorn. När han är klar med det stoppar jag honom i vagnen och går en lång runda, Timmie vill också komma ut på en runda för han ser uttråkad ut. Det är ju så härligt väder idag, sol kallt och vindstilla, vi har strax över -5 grader hos oss.

Maken hade ringt vårt försäkringsbolag för att höra om skadan på vår bil. Jodå dom hade fått in min anmälan men alla dokument var försvunna!! Jag har inga kopior på vårt dokument med underskrifter/personnummer:( Hoppas det ordnar sej ändå. Jag skulle skicka in nytt men hur lätt är det? Tur att jag tog ett foto på den andra bilen i smyg så bilnummer har jag iaf.


Kram på er! Mie

Inga kommentarer: