tisdag, januari 31, 2012

Lucas 26 år och mamma 68 år

Hipp hipp hurra! för Lucas och mamma, båda fyller år idag. Lucas firade vi i lördags och idag var vi hos mamma. Milo somnade strax innan vi skulle iväg så vi fick kämpa aningens med att få honom på rätt humör...ja ni vet säkert:)
Lucas och Livia


Dagens höjdare är att vi fick reda på att min yngsta lillebror och hans Anna ska bli föräldrar!! Underbart:) Vi hade lite roligt åt hela situationen för vi påpekade att nu när dom köpte ny bil, en Volvo v50(combi) så var det dags för bebis...mycket riktigt:)

Jag måste ta fler foton, jag är lite dålig på det för tillfället. Lovar att skärpa till mej!

Kram på er! Mie

4 kommentarer:

A-K sa...

Grattis till Lucas och din mamma!
Vad kul med ännu fler bebisar i släkten!

Nej, jag har inte köpt någon ny lins till kameran utan kör på den vanliga.

Åh, vad sugen jag blev på att resa till solen när du skickade länken. Vi ska till London veckan innan så kanske blir det lite mycket resande på en gång.

Har ni tid/lust att boka in en Ullaredstripp? Isåfall får vi prata ihop oss om ett passande datum.

KRAM

Anonym sa...

Åh vad trevligt och se att du hunnit med att blogga så att jag har nåt att läsa här i ottan ha ha. Själv sitter jag just nu m öppna ljus o dricker mitt morgonkaffe innan jag ska sätta igång med städning innan jobb:) (ska ej börja förrän ett)Vet du vad som jag skulle vilja se i bloggen jo ett foto på dig när du arbetar,det hade varit kul....kram o ha en bra dag kära syster/Heléne

Helen sa...

Men oj vad småttingar ni har/får i er släkt. Måste vara så kul.

Kram

Anonym sa...

Hej och tack för dom fina vita krukorna som jag önskade mig till köksfönstret dom är redan på plats ,blev mycket fint. ja jag blev verkligen uppvaktad både på fb o telefonen ,sms och av min goa familj. Det va som om jag fyllde 60 ha ha. Ja jag har varit på vippen flera gånger att berätta för dig om den lille lille nye familjemedlemen.Men ville inte ta glädjen ifrån dom att berätta det för er och detta blev ju ett mycket bra tillfälle eller hur. Jag glädjer mig mycket men väntan är lång. Äntligen ska jag bli farmor på riktigt ,är ju plastfarmor sedan 15 år men du vet ju hur det har varit. Kom Lillplutten upp och till dagis imorse . Inte lätt att först ha en lång "arbetsdag" och sedan kalas.Nu väntar jag på att Heléne kommer med Poppsi .Ha en solig arbetsdag ,kram mamma