lördag, december 31, 2011

Gott Nytt År

Då fick jag klippt ca 3 cm vid öron och 2 cm lugg och genast ser sonen anständig ut igen. Vi var på väg till en frisör med drop-in igår men Milo tyckte vi skulle vänta:) Det har han sagt vid två tillfällen nu och jag började få krupp på hans ovårdade kalufs:) Bara att få klippt sidor och lugg kan göra så mycket och nu kan frisören få vänta ett par veckor till.

Nu ska jag och Milo klä oss och sedan köra hem till mormor och morfar en kort sväng. Har en flaska rött som jag tror morfar skulle uppskatta.

Nu vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och ta väl hand om varandra denna sista dag på året:) Imorgon är det 2012 och då är det nya friska tag som gäller från min sida. Jag kommer börja med ett nyårslöfte som ska bli en utmaning för mej, berättar mer imorgon för nu ska jag kila. Tjipp vänner!


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Gott slut och Gott Nytt År!
Vad fin Milo blev i håret när du klippte honom.

Här blir det också nya rutiner fr om imorgon :-)

KRAMAR till hela famijen

Heke sa...

God fortsättning Skåne.
Fina öron Milo

"Nu ska extrakilona väck
både på mage och häck
Promenera, spinna, yoga och lyfta skrot
så kanske inte magen ser ut som en klot"

Kram

Helen sa...

Från helen alltså, ovan kommentar.