lördag, december 24, 2011

GOD JUL

Tomten hade minsann varit här och lämnat ett paket inatt!
Blixten McQueen's bensinstation
Nu ser han inte lycklig ut på bilderna men det blev han:)

Nu blir det en dag med glädje och det är så härligt att få vara med om att se denna glädje i så många ögon. Vi ska hålla julen hos oss och 14 personer ska fylla huset. Vi hjälps dock åt med allt så det är inget betungande på något vis.

Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul! Jag är så glad över att ha er här och att jag har min blogg som jag kan gå tillbaka i och se fler jular bakåt i tiden och kommer även fortsätta flera jular framöver:)


Kram på er! Mie

4 kommentarer:

A-K sa...

GOD JUL!!!!

Tomte har också varit här i natt och lämnat julklappar till barnen i soffan :-)
Vi har som tradition att man måste sova med tomteluva på natten till julafton för att tomten ska hitta en. Det var ganska lustigt när Anton skulle gå och lägga sig och frågade var hans tomteluva var :-) Mysigt att smyga runt och kolla in tre barn som sov med tomteluva!

Filippa som önskat sig en kundvagn fick en hel affär inkl. kundvagn så nu turas vi om att shoppa.

Vilken fin bensinstation Milo fick! Jag kan tro att han blev glad även om det inte syns på kortet.

Hoppas att ni får en riktigt fin julafton ihop med familjen!

KRAMAR

Gunsan sa...

God Jul<3

Heke sa...

Godmorgon och God Fortsättning
Vilken fin julklapp
Ja, en mycket snäll tomte kom till Lerum oxå och Leo var mycket nöjd.

Kram och fortsätt njuta

Helen sa...

Ja, Heke är alltså Helen,blev en annan "kommentera som" än vad jag brukar ta:-)