torsdag, december 22, 2011

Dan före dan före dopparedan

Nu börjar det dra ihop sej vänner:-) Har ni fixat det mesta? Jag känner mej ganska så i fas med min kalender. Maken och Milo har varit hemma både igår och idag och så även imorgon så dom har gått och småfixat lite, t ex tvättat alla innerdörrar(gillas av mamma)

Här hade vi visst en julklapp!!! Milo hade hittat den i klädkammaren och tyckte att det var till honom och den hade minsann Tomten ställt där till honom:-O Vad säjer man? Ja svag förälder som man är så fick han sin matta och lekte hela kvällen med den.

Förskole alster, fina va? Inpackade till mamma och pappa fast vi tvingades öppna dem igår:) Han var SÅ STOLT, älskade grabb!

Det gäller att hålla tungan rätt i mun;-) Smart att skriva ut teckningar för färgläggning på nätet, måleböcker är ju svindyra till den typen av färgläggning Milo sysslar med.

Shoppat hos Sigge & Juno. Coola "punkarbrallor" i haremsstuk från Schampoodle, svart baströja från Wheat och Molo med örnar och ugglor.


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Jag känner mig helt i fas, har någon klapp att köpa imorgon, lite mat till juldagen då syrran med familj och mamma kommer hit och sedan lite städning. Jag är ledig imorgon så det känns bra.
Jodå... det är mycket på jobbet, men jag är hyfsat i fas nu så det känns bra :-)

Tack för tröjorna! Filippa tyckte att de var jättefina... det gjorde jag också! Jag älskar färgglada kläder! Fina kläder du köpt till Milo.

Tack för julklappen! Filippa la den genast under julgranen. Återkommer med ytterligare tack då den öppnats :-)

KRAMAR

Helen sa...

God morgon
Den där mattan var inte så dum. Vi måste hitta våra julklappar till Leo idag. Men det finns en bra leksaksaffär här i lerum.

Jättetuffa rutiga byxor. Har önskat mig kläder till Leo från andra, så jag köper nog inte det själv. Kanske en mössa om jag hittar en bra.

Nerresan gick jättebra med DVD och matpaus.
Det lär bli lite inlägg härifrån så kika in du om du hinner

julkramar från oss

CiliaH sa...

God jul syster!

Du har en liten award att hämta hos mig :)

Kram