tisdag, december 20, 2011

Julklappsinpackning

Tjohej vad Mie har packat in julklappar ikväll, varvat med telefonsamtal med alla barnen. Det är faktiskt lycka för mej som mamma:)

Milo är vaken för han somnade på väg hem från dagis och vägrade vakna vilket då resulterade i sen kvällsnattning. Fast det gör inget för Jörgen har tagit en pappaledig dag imorgon så dom två ska gå hemma och mysa, gottegrisar!

Sorterade lite kläder i Milos garderob och attan vad den blev klen helt plötsligt, Stopp & Väx, funkar det? ;-)

Tips på en god parfym för skoj skull, DKNY Pure.....kom till mamma:)
Nu - träning! Nattnatt


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Härligt att beta av julsysslorna.
Jag kom hem med världens huvudvärk (tufft på jobbet), gick och la mig och sov i två timmar.
Hade planer på att klä granen och slå in resten av julklapparna... men det får jag göra imorgon istället.

Haha... vilket perfekt tillfälle att fylla på garderoben nu under reorna :-)

Härligt att Milo får en pappadag imorgon.

KRAM

Helen sa...

God morgon.
Jag rensade ut lite sommarkläder för att ta med till vännerna vi besöker i nyår i Riga. De har ju en 2-åring. Ska bli kul att köpa nytt i vår :-)

Parfym, tycker aldrig jag blir av med de jag har och vägrar köpa nytt. Två av mina favoriter genom åren finns dessutom inte längre. Sur blir jag då. Har fastnat på Estee Lauders "Pleasure" (Den gamla originalet och inte de nya varianterna).

Kram