onsdag, november 23, 2011

VAB dag idag

Milo fick feber och var kass igen, han piggnade till mot kvällen Pappa var hemma och pysslade om sjuklingen igår och jag idag. Han är piggare idag och leker just nu med sin sopbil.

Log åt honom nyss för han skulle få kläder på och då upptäckte vi att det inte fanns några kalsonger rena. Dom flesta ligger ju på dagis eftersom det händer olyckor då och då. Milo förslag är att vi måste köra och handla och han hade pengar. Jag svarade honom att du har fått din sopbil och vi ska inte handla fler leksaker innan tomten kommer. Klokt svar: Jamen jag ska handla kalsonger! smått förnärmad röst, underbara unge:)

Jag tror att jag ska passa på att sätta upp min adventsstakar och stjärnor idag, har sett många fönster som redan har sina uppe så jag kör på.

Ska också ta och diskutera med Linette hur vi ska lägga upp adventskalendern i shopen. Får jag fråga er vad ni skulle gått igång på och lättat på plånboken, ärliga nu:) Inget är omöjligt hos oss detta året!

Nästa sak på schemat är en rejäl omgång träning idag. Jag har tappat en halvt kg på en vecka.

Ha en bra dag alla!
Kram på er! Mie

Inga kommentarer: