måndag, november 21, 2011

Det man inte har i huvudet...

Jag har varit på möte ikväll....ett möte som jag trodde jag skulle på. Det var inte idag utan imorgon! Jaja, jag kom ut en runda iaf.

En liten stjärna:) i sin Ticket to heaven overall, så snygg!

Theo och Linette kom en sväng ikväll, fick kvällsmat och en stunds pladder med dem, mys.
Nu ska jag hoppa i PW-kläderna och ge mej ut på en prommis tillsammans med Linette, vi behöver röra på fläsket lite.

Jag tror Milo håller på att bli sjuk, tror han var lite för varm men får se under natten. Han hostar ganska otäckt och näsan rinner.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Underbar overall på en underbar kille!
Filippa har varit på dagis idag men hon är inte helt hundra ännu. Idag somnade hon i bilen när vi hämtade Felicia i stallet kl 19. Bar in henne och nu vaknade hon precis och ville ha en Drikki sedan somnade hon om.

Vad duktiga ni är!
Skönt att ha någon att powerwalka med!
KRAM

Helen sa...

fy för dessa förkylningstider. Leo har klarat sig en tid nu, men det skulle inte förvåna mig om det kommer nåt skit till vi ska på semester.

Jättefin färg på overallen till Theo - mormors stjärna kanske:-)
Bra att du tar dig ut i kvällsmörket. Det är jag mycket dålig på.

Kram