onsdag, november 23, 2011

Godkvällen vänner

Jag har inte så mycket att skriva ikväll. Milo är bättre, lite varm men ändå glad och har lekt en del idag. Vi körde iväg och handlade mat och kalsonger:) Milo behövde ju fler och han fick själv välja 3 par, det blev ett par svarta med Blixten Mcqeen, ett par med kokodiler och sista paret med en motorcykel, han vet vad han vill ha.
När vi kom hem var vi båda trötta, även jag har varit seg idag. Milo nattades vid 18.30 och jag sov en liten stund jag med. Imorgon ska han vara hemma hos mormor och morfar, jag frågade honom och svaret kom på två röda sekunder:)

Vi har förresten planerat in för adventskalendern i e-butiken så nu är den klar. Tjuvstart på lördag/söndag och sedan blir det nya "lucköppningar" på onsdagar, fredagar och söndagar. Ska bli roligt, synd att man inte kan handla hos dom däringa T & M lyxbarn ;-)

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

Härligt att Milo är bättre. Ni får vila upp er i helgen. Vet inte när vi hinner adventspyssla men gissar på lördag på dagen.

Kram

Anonym sa...

hej är Milo på dagis idag? Han var så snäll o tyckte vi hade en bra dag igår .Fast den lille mannen slocknade i fotöljen kl 14. Sista rundan till tippen fick ju va men när jag väckte honom undrade han var André var. Dom hade lite tid att bygga med smålego och det va ju kul. André kommer att bli en bra pappa när det blir så han har sådant tålamod o lungn.Nu ska vi köra till Ekeby och hitta en bok om Skromberga o Ekebys historia till Berndts 70 årsdag i Turkiet. Vi har nedräkning nu om 10 dagar åker vi. kram mamma

A-K sa...

Skönt att Milo mår bättre!
Vi är på utflykt och har det jättebra :-)
Vad spännande det ska bli med er adventskalender!
KRAM