fredag, november 18, 2011

Ser fram emot

Nu är det helg och det känns som en bra avslutning på veckan:) Vår helg bjuder på blandad kompott, alltid lite extra roligt:)

Idag har Jörgen och Milo varit hemma, pappaledig dag. Dom har varit flitiga och städat, handlat mat och lagad middag till mej när jag kom hem. Theo har varit hos oss ikväll medans föräldrarna jobbade. Buspågarna fick stoppas i badet en stund för Milo var i behov av tvagning;-)

Imorgon kommer våra kära släktingar från DK och det ska bli roligt att få umgås en heldag. Vi har lovat en tur till Ullared så jag min stackare får en tur till, fast jag lider inte speciellt mycket över det. Tar det som en utflykt istället för ren shopping, jag behöver ju inget men vem vet, jag hittar kanske någon julklapp.

Vi har mer att se fram emot i helgen, båda sönerna med familjer ska vi träffa. Alla barn och barnbarn betyder lycka i ett mammahjärta.

 
Idag får det nog bli tidigt sänggående...ingen träning idag minsann, det är jag för seg för just nu.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad söta de är Theo och Milo i badet!
Det låter som att ni har en trevlig helg framför er!
Det är väl alltid kul att åka till Ullared oavsett om man behöver något eller inte :-)
KRAM

Helen sa...

Gissar att det gick livat till i badet. Vad kul med en familjehelg då alla kommer. Jag är helt övertygad om att du kommer hem med något från Ullared:-)

Njut av helgen

Kram