söndag, november 20, 2011

Så var det dags igen! :-)

Igår var vi i Ullared och det var helt galet! Jag har aldrig sett så många människor stå i kö någonsin, och då är vi där ca 4 gånger om året. Vi var faktiskt på väg att köra hem igen men gav det en chans och det gick trots allt ganska snabbt, 1 timma för vår del. Vi handlade inte galet mycket men jag hittade lite julklappar som jag blev nöjd med.
Milo var också nöjd och än en gång är jag så tacksam över att han klarade av dagen och skötte sej klockrent! Han fick själv välja vad han ville ha på leksaksavdelningen och han var 100% säker på sitt val, en sopmaskin!
Lycka

Besök av härliga Livia med mamma och pappa. Hon är en go tös och växer så det knakar. Hon har förändrats från att vara liten och hjälplös till en stadig tös som gärna står upp i famnen.

Nu har mina julgardiner kommit upp och jag är nöjd med dem. Jag satte inte upp ljusstakarna och stjärnorna utan tänkte att det fick vänta några dagar till.


Nu ska jag stoppa Milo i säng och sedan blir det soffläge med en bra film.

Kram på er! Mie

4 kommentarer:

Helen sa...

Verkligen jättefina julgardiner. Nog ser Milo nöjd ut alltid med sin sopbil.

Ha en bra vecka önskar vi

Kram

A-K sa...

Jättesnygga julgardiner!
Hua... att köa för att komma in på Gekås! Det har jag aldrig varit med om. Jag hade nog vänt och åkt hemåt :-)
Duktigt av Milo att klara av det! Han var självklart värd sin sopbil!

KRAM

Anonym sa...

Ja det blev snyggt i köket. Kö är vi ullaredsfans inte vana vid,julrusch kan man så
säga.Det är tufft att va där och Milo han går i sin mammas fotspår,ha ha .Han fick ju ha något där på leksaksavdelningen klart.Roligare att få en sak nu och kanske en mindre eller något klädesplagg av Tomten.Det hade ju inte varit så roligt att vända hemmåt för C o L som kört så långt. Lilla Livia är en riktig docka nu ,vad tiden går fort . Jag hämtade Anna och vi körde och spelade Bingo en stund i em. Glädjande vi fick en liten slant att kanske unna oss själv något eller till julklappspaket.Kanske en tur till Vällingeblomman en dag,jag vill ha en sak till julbyn annars bryter jag ide´n med sammlingen .Får kolla om helene ska med också.
nä nu blir det sängdaggs så natti min sköna, kram mamma.

Anonym sa...

Jo ,vad fin du gjort din hemmsida Du är sååååå duktig. Kram