tisdag, november 15, 2011

Godmorgon

Kl är 06,00 biip, har precis varit i duschen och nu är det ny dag nya tag. Ska jaobba, träffa en kille från Helsingborgs dagblad och sedan ska jag inte göra någonting alls ikväll. Gårdagen gick i ett fram till jag somnade och helgen har rullat på snabbt så nu är det en Mie-dag med avslappning. Tror jag ska rigga upp badrummet för en spa omgång, det blir bra:) Fast träning först, det hann jag inte igår.

Seså, sätt fart och ta tag i tisdagen!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

God morgon
Tror jag härmar dina planer för kvällen. Ingenting alls låter jätteskönt.
Jag är så ivrig att sätta igång med träningen igen men denna envisa bacillusk vägrar försvinna. Fortfarande täppt och rosslig i halsen.

Kram

A-K sa...

Hoppas att din dag blev precis så bra som du tänkt!
Peter och jag vägde in oss i fredags så nu är fredag vår vägdag och kampen har börjat. Jag använder mig av Matdagboken.se den här gången. Är mycket nöjd med den! Tyvärr har jag inte fått in någon bra rutin med träningen ännu, men det kommer väl :-)

KRAM