tisdag, november 15, 2011

Godkvällen vänner

Tror bestämt att jag vågar klappa mejsjälv på axeln idag:) Jag har varit duktig med allt i princip och då mår man attans så mycket bättre i kropp och själ.

Träningen rullar på...maten sköts väl, äter ca 1350 kalorier/dag. Nog tusan ska jag väl få till en skön livsstil på detta? Viktklubb.se hjälper mej att hålla reda på kalorier och träning, perfect!

Hade ett trevligt möte med en kille på viahd.se idag. Vi ska ha ett samarbete med dem och på så vis hoppas på att synas med vår webbshop ytterligare lite till. Jag gillade deras upplägg för oss och visst kostar det men det är ett nödvändigt ont om man vill nå ut i internetvärlden.
Ska visa er vår annons när den är klar om ett par dagar.

Hade funderingar på att slänga mej i soffan och se en film jag fått låna av min syster....men det ska vara en gråtfilm och jag känner inte för att bli ledsen idag så jag får kika på något annat istället.

Hoppas ni också har det bra idag!
Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej , ja det låter mycket vettigt både livsstil och webbstil. Jag får också en klapp på axeln för rätt livstil o vinnare i bowlinglaget . Vi har varit i Perstorp och det tar nästan 7 timmar av dagen. Jag tvättar din matta imorgon em som jag bestämt med Jörgen.Nu kallar sängen . natti mamma

A-K sa...

Vad härligt det är när man känner sig NÖJD med sin dag! Bra jobbat!
Hoppas satsningen hjälper er att få kunder till webbshoppen!

KRAM

Helen sa...

God morgon
Bra jobbat (som agent Oso säger) Viktklubb körde jag ett halvår tidigare då när jag gick ner. Det var jättebra som utgångspunkt. Lite pyssligt att registrera allt man åt/drag men det gick. Fick tex brutalt klart för mig hur många kalorier ett glas vin innehåller :-), att ost på mackan är förödande. 1500 kalorier fick jag att inmundiga per dag. Det räckte gott och väl. Idag kommer min lunch bestå av kokt ägg, grov smörgås och en burk makrill. Mumsigt och nyttigt.

Ja, man måste nog kosta på lite om man vill göra affärer. Hoppas det blir ett bra möte som ger resultat.

Kram från en som sovit mycket bättre inatt utan hostmedicin.