onsdag, november 30, 2011

Bredbandsbolaget

Vi har varit utan telefon och internet sedan i måndags. Inte så värst kul men det finns ju annat som man kan pyssla med. igår såg jag en film. Fruktansvärt tragisk som jag inte tänker se igen.

Idag har det varit mycket pyssel med e-shopen, ni vet väl att det är många shopoholicers höjdpunkt med lucköppning i juletider...I know ;-)

Min älskade lilla grabb hade med sej en egengjord ljusstake hem från dagis idag, så fin och stolt som en tupp var han, imorgon ska vi tända det eftersom det är den 1 december och det är ett datumljus dom satt i den.
Tjusig med glitter och allt

Min oerhört vackra Amarylis, har ni sett!?

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Usch vad jobbigt att vara utan telefon och internet.
Jag tycker att du är duktig som hinner med allt!
Vilken jättefin ljusstake Milo gjort! Jag förstår att han är stolt :-)

KRAM