torsdag, oktober 27, 2011

Vägskäl

Nu har jag kommit till det där berömda vägskälet jag kommer till lite då och då.
Det är dags att göra något konkret åt min kropp. Jag gillar inte vad jag ser, jag gillar inte vad jag känner!

Vad ska jag då göra? Jag vill ha en effekt direkt för att få upp känslan, drivet och glädjen i att jag förändras i kropp och själ...eller tja själen får vara som den är för jag är väl inte så missnöjd med mejsjälv som person. Men skalet är jädrar inte så roligt att konfronteras med/mot.

Någon som vill joina mej? På allvar? Maila rapport, peppa, puscha, stöjda och hejja på.

Just för tillfället är jag inne i en period med ont i höften och en seg kropp. Magen sväller för ingenting och då mår jag ABSOLUT inte bra.

Gnäll...over and out...just do it, säjer Olga Rönnberg, det är nog dags att ta henne på orden!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Jag är med!
Låter perfekt, precis vad jag behöver!!!
KRAM

Helen sa...

Godmorgon, här har jag oxå ett vägskäl, men det är jobbet. Måste bara hitta på något annat om inget exeptionellt händer på jobbet. Men jag vill inte riktigt ge upp ännu. Det finns hopp.

Kropp och själ, hänger dom ihop eller?
Du hittade ju goen i våras, leta efter den nu. Men man behöver nog lite extra motivation så här på mörka hösten för att komma ut på kvällarna. Och har man krämpor tar det emot ännu mer.

Självklart peppar jag och puschar och hejar,
Här har jag väl 2 envisa kilon som jag vill få bort, men det går trögt. Men jag vet att jag slarvat med gottis och sånt. Har hamnat i en "ostperiod" igen och det ger kalorier som heter duga :-)

Kram från oss