onsdag, oktober 26, 2011

Bacilusk

Jag har något på gång, känner att det är stämbanden som kommer råka illa ut. Kurera kurera, att tappa rösten passar inte mitt jobb och heller inte en pratkvarn som jag;-) Tänkte att det är bäst jag säjer det innan ni skriver det till mej.

Har inte gjort så mycket idag heller, jo passade Theo ett par timmar. Han är superhäftig med sitt glada humör och pratar en hel massa gojja, fast han kan säja flera ord också.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott, hoppas ajg. Har haft problem med min höft igen och det vill inte gå över. Vet inte vad jag har ont för, har aldrig kollat det. Säkert någon muskelinflammation eller så är det gammalsyndrom;-)

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Usch då... hoppas att det försvinner snabbt!
Både jag och Filippa har någon skit, jag har ont i kroppen och huvudet och Filippa snorar så vi har varit hemma sedan i tisdags. I förra veckan hade jag jätteont i höften men så var syrran och jag på vattengympa med fokus på benen och då fick jag sparkat höften i rätt läge igen :-)
KRAM