torsdag, oktober 20, 2011

En idé:)

Jag kom på en sak innan idag:-) Vi bloggmammor, jag, Helen och A-K har pratat om att göra något tillsammans med våra barn, nu bor vi i tre olika delar av landet så det är inte helt enkelt. Jag älskar ju att hitta på saker och skulle vilja åka till Göteborg, övernatta en natt och gå på Lisebergs julmarknad. Är det någon som skulle vilja hänga med på en sådan tur? Det behöver inte bara vara vi tre ovan utan jag har ju många goa som är här inne som kanske hade gillat detta och visst är det kul att vara fler.
Lördag-söndag eller fredag-lördag om man kan ta en dag fritt från jobb.

Pappa dammsuger och Milo somnar i soffan med jackan på. 17,30 over and out.

Jag fick en omgång kramp i magmunnen och fick göra det jag måste göra, upp med maginnehållet. Efter det en halvtimmas vila och sedan är jag ok igen, oftast. Det är inte så ofta jag har problemet just för tillfället så jag klagar inte...bara liite gnäll och tyck synd om.

Denna overallen beställde jag efter mycket vånda. Fick ju ett nyhetsbrev från LLM och då blev den ju lite billigare vilken inte är helt fel. Nu ska vi bara inhandla vantar och mössa som passar till, det vill jag ge mej ut på i helgen.


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vi är gärna med på en träff!
Filippa var så go när vi var på Gekås och frågade varför Milo inte var
med :-) Så hon längtar nog efter honom!
Jodå, visst hittade vi en massa bra saker på Gekås... som vanligt!

Jag tänkte på dig i dag när nyhetsbrevet kom, vad bra att du inte hunnit beställa redan.

Oj så tidigt Milo somnar! Men det är ju en stor omställning att sluta sova middag. Filippa somnade kl 19.30 idag, det tycker jag är ganska lagon.

KRAM