måndag, oktober 03, 2011

17.30, nattnatt

Idag hade vi en supertrött Milo. Han ville bara sitta i soffan och mysa men eftersom han såg ut som en lakritsgubbe så var jag tvungen att tvinga honom i badet. Han var ganska arg på mej kan jag berätta. Fast ett snabbt bad, på med badkappan och sedan kröp vi upp i soffan tillsammans, Milo såg på barnprogram och jag läste i min bok- Varför gråter inte Emma.
Milo somnade inom 5 minuter och jag fortsatte läsa i 50 min:) Sedan bar jag in sonen i sängen och satte mej vid datorn, hade lite småmeck med e-butiken som skulle fixas till.

Vettetusan hur vi ska göra med sökoptimering, det är ett stort projekt och inte något man gör i en handvändning, kunde varit skönt att leja bort det till någon som kan sådant, visst det kostar men samtidigt kan det betala sej med fler besök i butiken. Tål att fundilera på.


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilken liten tröttis!
Filippa brukar vara trött runt kl 19-20. Ibland är hon för trött för bad och då får hon ta det på morgonen istället. Vad skönt att få lite tid att sitta och läsa en bok i lugn och ro.

Vi tackar återigen för den perfekta födelsedagspresenten. Nu är den gjord och Filippa är nöjd och STOLT! Bilder finns i bloggen :-)
KRAM

Anonym sa...

Kunde du inte köpa en liten banner hos AFF och eller FL. Vet inte om det är dyrt eller ej men man kan ju kolla.
/Kram från Jost