onsdag, september 07, 2011

räknar till tio.....

Helvetes jädra förbenade.......svårt svårt svårt. Nu skulle jag vilja ha en mentor/guro precis sidan om mej som kunde berätta hur jag skulle göra. Hör till saken att jag hatar att läsa manualer och det måste jag göra nu! Just nu lägger jag ner för kvällen och då handlar det om e-butiken och lägga in produkter med lagersaldo och allt därtill. Hur i hela fridens namn ska vi någonsin bli klara? Ja jag är negativ ikväll men det går över:) Jag är av naturen tålmodig men inte en sådan sak som en e-butik. Får nog ta kontakt med support en dag.

Mammas lille snutt somnade strax innan halv sju, han ville kramas och se på TV så det gjorde vi och då klarade inte John Blund av att hålla sej borta. Mormor hade hämtat honom på dagis för Jörgen kom inte hem i tid och jag jobbade en timma längre idag för vi hade manfall på jobb. Nu är ju Milo bara glad för att få komma hem till mormor och morfar så det var lycka för honom. Så pass mycket lycka att han ville vara kvar hos dem men det gick inte för dom skulle bort och Milo var trött. Ingen napp och snuttekudde i bilen hem = gråt gråt..ta av bältet..bli arg på mamma...längta efter pappa...ville vara hos mormor....till slut sa han - Jag vill kramas mamma. Då blev jag tårögd, mitt älskade lilla hjärtegull:)

Skulle kanske ta och krypa i säng och läsa en bok istället, det kan rensa hjärnkontoret.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Usch... vad jobbigt det låter!
Hoppas du hittar någon "mentor" att ta hjälp av!
Ibland är de allt bra söta våra små "monster" :-)

KRAM

Helen sa...

Ja det är aldrig fel att kapitulera i jobbiga situationer. Kramas är en bra lösning på det mesta.
Här har du oxå "en-som-hatar-läsa-manualer". Jag vill ha en levande bredvid mig som jag kan fråga. Förstår att det är frusterande när ni har lite tidspress och bara vill komma igång.
Om 10 år kommer säker Milo fixa allt tekniskt åt dig:-)

Good luck