lördag, september 10, 2011

Blandat bandat

Här har jag visst tappat fokus under ett par dagar men jag har giltigt skäl:) Jag har haft ganska mycket omkring mej och då hinner jag inte riktigt med att sitta och blogga. Vet att jag även försummar er mina goa vänner men om ett par veckor lär jag slappna av lite mer. Känner mej inte utarbetad men visst surrar en del tankar i mitt huvud, kommer det gå vägen. Loggan är förresten klar:) känns bra och jag gillar den mycket, talar till lyxbarn.

Dagen till ära, jobb mellan 08.30-12.30 tillsammans med Linette. Utan barn, tack männen;-)
Vi har fått hem Rockefella och Mio my Mio kläder....hjälp säjer jag bara, så snygga kläder! Mio my Mio är från min sida ett underskattat märke. Dom har underbara print och helsköna kvaliteter!
Vi har även fått hem en stickad Rockefella "pippi"klänning eller långtröja till flickor som är helläcker, synd att man har en pojke just i det läget.

Jag och Milo körde ut på Center Syd för att handla arbetslampor och lågenergiglödlampor som motsvarar 180W, ja det är häftiga grejor som ska användas till produktfotografering.
Strosade runt lite i centrat och tog en paus på McDonalds med en McFlurry bilar...hjälp vad söt sak, inte alls någon höjdare. Inte ens Milo åt mer än en fjärdedel.
Ryggbiff till kvällsmat och bakelser som pappa hade beställt och Milo bestämde att princessbakelser skulle vi ha.
 Milo leker med nickelkulor som rullar i springorna på trädecket.
Underbar dag men värme och solsken.

Milo är fortfarande lika lycklig över sin cykel och cyklar gärna. Gräset är dock inget höjdarunderlag så då får jag uppgiften att dra honom i ett band.

Vi har klarat lördagen utan middagssömn och det gick bra, gäller dock är ha fantasi och tålamod vissa stunder på dagen då tröttolle är ostabil i humöret;-) Känns det igen?


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Jag förstår att du har fullt upp nu. Slit inte ut dig!
Härligt att ni fick jobba utan barnen kring benen. Pippi-klänningen låter ju intressant :-)

Jag har haft feber men inte Filippa. Jag är fortfarande lite snuvig och har lite ont i halsen men Filippa är frisk och kry igen.

KRAM