tisdag, september 13, 2011

Boxar och flera runda blommor


Fyrkanter eller boxar
Att rita en fyrkant visar att du vill ha kontroll över en situation; att du tänker igenom ett problem.
Om dina fyrkanter utvecklas till kuber eller boxar är det troligt att du är en mycket effektiv och analytisk person som klarar av svåra situationer utan krångel.

Blommor
Mjuka, runda blomblad runt en cirkelformad mitt antyder en älskvärd familjekär person. Om blommans mitt är en cirkel men blombladen är spetsiga döljer personen troligen ett varmt hjärta bakom en stingslig försvarsinställd yta.
Om man klottrar en bukett med utslagna blommor kan det betyda att man är social. Tecknar man blommor med slokande knoppar indikerar det att man är tyngd av oro.

Läste om ovanstående tidigare idag och just detta stämmer så bra in på mej, jag gör det ofta när jag pratar i telefon eller sitter uttråkad med en penna i handen.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

God morgon, här går oxå pennan varm när det snackas i telefon. Blommor i massor blir det oftast.

Det skulle vara jättekul att sammanstråla alla tre mammor med barn någonstans. Gäller bara att få till det tidsmässigt. Jag är öppen för förslag, men helst då inte Ullared :-)

kram från en som lugnat ner sig något sen gårdagens utbrott