onsdag, augusti 24, 2011

Snorpelle

När Milo vaknade i morse var han inte topphumör. En förkylning ligger och lurar men bryter inte ut så han verkar sjuk men dock lite trött och snorig. När jag lämnade honom på dagis så förklarade jag läget och att han kunde sova middag för att klara dagen. Han sov aldrig middag fick jag rapport om när jag kom hem...men....
vi upptäckte en sovande gosse på golvet och detta skedde på 1 minut ungefär, då är man trött. Vi klädde av honom och stoppade honom i säng men då vaknade han till och ville upp, tackar vi för:) Klockan var ju bara fem. Han klarade av att hålla sej vaken till halv sju och från den tiden går det bra att sova hela natten.

Jag och maken har minsann bara suttit framför varsin dator hela kvällen, jag har jobbat och han spelat sitt spel. Nu ska jag ge mej iväg till Nettans hund och gå en runda med honom för dom skulle vara iväg längre än han klarar.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Åhhh... ja, ibland är man ju så trött att man bara vill lägga sig och sova så fort man kommer innanför dörren :-) Så jag förstår Milo till 100%!
Vad bra att han vaknade och höll sig vaken en stund till. Filippa är också jättetrött när jag hämtar henne på dagis nu för tiden, men hon får mat så fort vi kommer hem och sedan håller vi igång, men när det är läggdags (ca kl 19) så somnar hon på två röda sekunder.

KRAM