torsdag, augusti 25, 2011

Uff vad jag är trist

Jag har tappat fokus:( Äter inte rätt, tränar inte som jag ska. Jag måste hitta tillbaka till den härliga känslan. Vill inte bara träna sporadiskt utan följa ett schema och bara göra det utan att fundera. Som det är just nu så har jag too much över mej men vet att det rör sej om någon vecka till sedan lugnar det sej igen. Jag vill *läs vågar* inte gå min sena kvällspowerwalk mer för det är för mörkt och då har jag bara hjärtat i halsgropen och får för mej att någon smyger efter mej. Jag får väl damma av attracten då:) och powerwalka på den. Jag måste försöka fördela min tid bättre och ta bort vissa delar och stoppa in träning. Ja det MÅSTE jag...Mie skärp dej nu, du vill inte bli tyngre..nej nej nej..peppa peppa peppa:)

Var och hämtade ett nytt regnställ till Milo idag, hans gamla är för kort i ärmar och ben.
 Kanonfint regnställ från Ej Sikke Lej, halva priset:) Shoppinggurun Mie hittar allt bra..hihi
Köpte denna Småfolktröjan samtidigt också 50% rabatt. Den är såååå härlig i färgerna.

På lördag ska vi passa lilla Livia i ett helt dygn, det ska bli mysigt och hoppas det går bra. Milo tycker också det ska bli spännande.

Har lite planer om att åka till Överlida i oktober med våra släktingar från Danmark, fre-sön är tanken. Ska bara ordna för Timmie för man fick inte ha hund i dom större stugorna. Vi har ju en hel del att se fram emot i höst, Cypern finns ju också med på listan, underbart och dit längtar jag verkligen.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Mmm...det är jobbigt att komma in i de "duktiga" rutinerna igen efter sommaren.
Jag är duktig med maten nu men träning har jag ingen ork alls för, där måste jag skärpa till mig ordentligt!
Fast nu har mycket kraft och ork gått åt till att komma in i rutinerna igen. Det blir lättare när allt flyter på som vanligt igen :-)
jag är inte heller sugen på att ge mig ut på kvällspromenader i mörkret. Nej, ska jag träna sent får det bli inomhus.

Oj, ska ni redan vara barnvakt för Livia så länge?

Det är mysigt att ha saker inplanerade så blir inte hösten så lång.

KRAM

Helen sa...

Inga mörka kvällspromenader här heller. Det är därför jag föredrar helgmornarna. Får bli en snabb en på lunchen idag.
Sålde en småfolktröja på Tradera nu och fick 106:- för den. Dom är så fina.
Ni får en extra unge på lördag och vi lämnar bort våran då vi ska ut på kvällen.

Ha en bra helg

Kram

A-K sa...

Jag såg att du lagt ut jeansklänningen på Tradera. Passade den inte?
KRAM