söndag, augusti 14, 2011

Skrivbordsförlängning

Vi var på en jättetrevlig kräftskiva igår. Vi fick vara med om en del roliga lekar och skrattade hjärtligt alla åt
 flera resultat:) Vi åkte hem vid 11 för då var Milo trött och ville helst att vi skulle sitta i en soffa och se barnfilm, det kändes lite trist att åka hem men samtidigt skönt. Jörgen skulle upp kl 06 imorse för han skulle köra Linette och Besim, dom skulle till Italien en vecka...gottegrisar!
Vi kom också igång med projekt kontor som skulle utökas med en skrivbordsplats till  *klen ledtråd till hemlis*
Jag sitter ju oftast med min laptop och Jörgen har hand om den stationära. Vi har ju en stationär till som är på lagning, mest troligt en fläkt som ska bytas. Denna kommer bli min hjälp;-) Nu ska jag bara ha en del pärmar, ny skärm och en skrivbordsstol, sedan är jag nöjd.

Förlängning av det ursprungliga skrivbordet.
IKEA bordskiva och ben till summan av 200 kr.

Nu var semestern slut för min del för denna sommar. Jag sörjer iofs inte för vi har ju vår tripp till Cypern att se fram emot och den är ju inte ens två månader dit.
Nu ska jag sätta fart med att se över vad som ska packas ner till dagis, vi tog ju hem allt innan semestern. Hade funderingar på att lägga ut lite på Tradera också men jag orkar inte fotografera och redigera allt idag. Dammsugningen får stå i första rummet, laga middag och sedan träning senare ikväll.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det blev ju bra med skrivbordet,nu kan ni sitta bredvid varandra och jobba (spela) för Jörgen . Ha en bra jobbedag och Milo var ju glad att träffa dagiskompisarna igen. nu kryper jag i säng efter en riktig slappedag för nu regnar det igen!!!! kram mamma

Helen sa...

Hej Skåne. Hoppas första jobb- och dagisdagen gått bra. Jag har fotat en del för att lägga ut på Tradera, ska bara "orka" göra annonserna oxå. Visserligen inte så mycket, men jag är inte lika Traderafrälst längre.

Snyggt kontor. När ska Milo få sin plats där då:-)