lördag, augusti 13, 2011

Shoppat

Fast inte jag då:) utan en väninna M och hennes grabb var här och shoppade Milokläder. Nu rök Småfolkoverallen och mössan, Molo softshelljacka, Småfolk lurvhood, Katvig velourplaysuit, Molo mössa och Rockefella jeans. Hoppas lille S gillar kläderna, jag vet ju att hans mamma gör det iaf;-D

Milo har sovit middag i mer än 2 timmar nu men snart får han vakna för vi ska på kräftskiva kl 18. Håller just nu på att göra tomatpaj med italiensk salami och prosciutto...utlåtande kommer imorgon fast det doftar gott här:) Varken Jörgen eller jag är några kräftälskare så vi kör annat ihop med ett par andra.

Så....stryka, platta håret, sminka och klä sej.....

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Vad bra att du fick sålt kläder utan att lägga ut på Tradera. Pajen låter mumsig. Jag är heller ingen kräftälskare. Jo, om jag får stjärtarna färdigrensade. Gillar helt enkelt inte att kladda mat med fingrarna. Fast maken gillar det dock.

Hoppas Milo sover länge imorgon bitti.

Kram

A-K sa...

Härligt att få sålt kläder utan mecket med Tradera!
Hoppas att ni hade en trevlig kräftskiva! jag ÄLSKAR kräftor :-) Fast tomatpaj lät fasligt gott det också :-)

KRAM