måndag, augusti 29, 2011

Overksam

Om jag inte gjort något på en hel kväll så tycker jag att en kväll gått till spillo, sjukt. Man ska ju inte ha en sådan press på sej men jag har det nog för ofta. Får nog ta tag i denna dåliga känsla för nog ska man ha en hel kväll utan att göra ett jota? Milo somnade halv sju och sedan dess har jag inte gjort ett dugg.

Såg ett sjukt program på TV Hollywoodfruar...alltså vad är det? Bara av att lyssna på dem, ja jag vet inte ens hur jag ska sätta ord på det;-) Jaja, det kan ju vara därför som jag känner mej overksam, jag har ju annat som hade varit bättre att syssla med.

Nähäpp, då får jag ju gå i säng då.....får bli bokläsning en stund

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Unna dig du att slöa lite mellan varven. Det är skönt.
Såg lite på just Hollywoodfruar i söndags. säger oxå "herregud"

Kram

A-K sa...

NJUT!!!
Man behöver kvällar då man inte gör ett jota och bara njuter av att vara.
Haha... Hollywoodfruarna är ju inte kloka. Det är därför det blir underhållning :-)
Trist med Suitehearten... men du kan säkert få tag i en igen om du vill ha den. Jag gillade inte riktigt den slitna looken på den.

Hihi... du har rätt! Filippa har ärvt mammas matchningsgener :-)

KRAM