fredag, juli 22, 2011

Nu slappnar vi av....lite

Här har jag inte hunnit med att skriva alls på ett par dagar. Vi har haft fullt upp och jag har jobbat lite extra för att hinna i botten innan mina 3 veckors semester.

Igår kom min syster Helene och Johnny, Linette, Besim och Theo. Vi åt pizza och tårta och hade en trevlig kväll. Milo fick en cool brassestol med tillhörande parasoll av sin moster.

När jag hade klarat av dagen på jobb kände jag att knoppen gick på högvarv och det har den fortsatt med fram till nu:) Jag har packat i princip allt inför vår semestertripp och det är även instuvat i bilen. Vi kör när vi vaknat och fått frukost. Min goa systerdotter ska bo här och ta hand om djuren och vi är riktigt glada för att hon ställer upp för oss. Vi vet ju att Timmie kommer bli överlycklig:)

Milo har under dagen frågat massor av gånger, - När ska vi köra? Han tycker att det ska bli roligt. Vi ska besöka Legoland, Aalborg zoo, Skagen och bege oss till vita stränder (om det blir badväder) Ja vi ska helt enkelt njuta och leva livet.

Jag tar en bloggpaus på en vecka, kommer sakna det men jag vet inte om det finns internet och sedan kommer jag nog inte få tid över ändå. Det kan det ju även vara avkopplande att inte sitta vid någon dator. Värst blir det nog för maken som inte kan spela sitt älskade spel---he he;-D

Ha det gott alla! Vi hörs

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vad skönt att det äntligen är dags för semester för dig!
Filippa hade tackar ja till en mer dricka :-) Tidigare var jordgubb hennes favorit så Milo har helt rätt och jag tror nog att vi köpte varsin tre-pack till dem i Ullared! Igår när hon var riktigt dålig höll hon på att driva oss till vansinne (nja... kanske inte riktigt, men nästan). Hon ville ha mer och vi hittade både apelsin och hallon/blåbär i skåpet... men det dög INTE. Hon skulle ha PÄRON! Vilket slutade med att P fick sätta sig på motorcykeln och åka till ica och handla :-)

Hoppas att ni får en underbar semester! Bra att ta en datorpaus... kanske speciellt för maken ;-) Hihi!
Vad kul för MIlo att få åka till Legoland och Ålborg zoo. Vi har också funderat på Legoland men det får nog bli en helgresa i slutet på augusti.

Vad skönt att ni har hus/djur passning!

NJUT nu ordentligt av semestern!

KRAMAR i massor!