söndag, juli 10, 2011

Måste bara

Jag bara måste skriva detta:) För ett år sedan kunde jag gå en promenad på 30 minuter i rask takt sedan klarade inte mitt bäcken mer. För 2 månader sedan kunde jag gå 1 timma i rask takt. Den rundan som för 2 månader tog 1 timma att gå kan jag idag springa så gott som hälften, inte i ett sträck utan jag kör med intervaller och jag är faktiskt mycket imponerad av mejsjälv! Jag tycker också att det är både kul och avslappnande samt jäfligt häftigt att känna att jag faktiskt klarar det:) och inte nog med det för jag har själv jobbat mej till det.

Var bara det jag ville skriva....
Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

HEJA HEJA!!!
Mycket bra jobbat!
Klart att du ska vara STOLT över dig själv!
KRAM

Anonym sa...

Klockan blev för mycket innan jag hann ut så det blev inget pw för mig. Men 30 min snabb step-up på wii:et så att svetten lackade och sedan 15 minuter magövningar :-)

KRAM
A-K (som inte kunde kommentera)

Helen sa...

Intervallträning är jättebra. Sen kan man lägga in lite benutfall, armhävningar och situps mellan joggingminuterna oxå. Keep on going :-)