fredag, juli 01, 2011

Behov

Nu börjar behovet av semester kännas av. Jag vill slappna av, få bort datorer från min närhet, mysa och hitta på kul saker, slippa ställa väckarklockan på 05.30 biip.

Vet inte om jag berättat var vi ska på semester i år? Vi ska till Vestervig på Jylland. Vi ska bland annat besöka Legoland och där har jag aldrig varit. Vad vi mer ska hitta på vet jag inte än, jo att vi ska njuta och äta gott:) eller jag ska väl inte äta för gott för jag har fortfarande problem med magen än om dom inte hittade något fel. Har kommit på att bröd och godsaker är ett par av bovarna. Flippade ut på 6 stycken Finska pinnar och lite av Milos godis för ett par timmar sedan och nu har jag ont, inte jätteont men obehag och uppblåst. Hatar det!


Bus med Theo och Milo
Nettan och Theo kom förbi en sväng ikväll och Theo visade upp sina nya färdigheter och det är att kunna stå själv utan att hålla en kort stund, duktig kille.

Vet ni vad? Nu är det minsann Dirty Dancing på TV, den har jag inte sett på evigheter, ska jag nog slappa till resten av kvällen, känns som en bra idé!
Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vad mysigt att åka till legoland! Vi var ju flera år på raken med de stora barnen och har så smått pratta om att åka dit med Filippa i år. Vi får se om det blir så.

Heja Theo, vad duktig han är!

KRAM