tisdag, juni 07, 2011

Trött son och seg mamma

Inte så mycket vettigt utfört idag, jo på jobb. Milo är trött när han bara får sova 1 timma på dagis men vi kämpar vidare så vänjer han sej nog. Han somnade strax innan halv åtta ikväll och då ville han själv gå och läsa boken Konstiga bilar (som jag läst mer än 50 gånger under en period). När han somnat körde jag hem till min lillebror för att låna lite tyngder, han har ju utövat en del styrketräning och har en hel del som står i källaren. Vi satt ute i hans trädgård och pratade en bra stund, skönt att få sitta så i lugn och ro.

Jag hade tänkt köra ett hårt pass idag men jag har så in i norden ont i halsen och det ökar på, har haft det hela helgen men nu verkar det som att jag ska få dras med mer av den varan, snorig och lite halvtråkig är jag allt. Jisses vilken rolig början på ett inlägg;-)

Inget mer har hänt idag så det får hållas till en kortis här idag, händer ganska sällan iofs.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Jobbigt att du känner dig krasslig :-(
Filippa hade en lång dag på dagis idag (8-17), det var spännande för henne att få vara kvar lite längre på eftermiddagen och vara med på mellanmålet. Hon somnade i bilen på väg hem och sover fortfarande, vaknade till en stund och ville ha en drikki.

Jo, vikten går nedåt med alldeles för långsamt. Men jag är duktig med träningen och maten så det lär väl ge resultat förr eller senare. Imorgon ska jag ta fram måttbandet och se om det syns några resultat där.

KRAM

A-K sa...

Nu ska du få höra något galet :-)
Jag klickade hem den gröna Småfolksjackan i nästa storlek på Småttings rea nu i helgen :-) Jag älskar verkligen den jackan!
KRAM

Helen sa...

Godmorgon. Trist att du är dålig. Även jag har känt av halsen några dagar. Brukar börja knapra nåt sånt där naturmedel då för att "mota olle i grind",men har inget hemma nu.
Man ska ta det lugnt när halsen gör ont.

Ha det