tisdag, juni 21, 2011

Trädgårdsfix

Om ni nu är flitiga till att läsa så har ni nog lagt märke till att det är sällan jag fixar i trädgården, det är inte min favoritgöra, jag vill gärna ha snyggt men slippa göra det själv;-) Fast idag gick jag faktiskt ut och rensade en del ogräs och kände mej nöjd med det. Milo hjälpte mej lite men rätt som det var försvann han, hittade honom i soffan med napp och snutte.....inte lätt att bli snuttesugen sådär mitt i alltihop.

Han var trött idag och sov gott strax efter åtta. Då tog denna mamman tag i sitt träningspass och känner mej så nöjd med det. Som belöning åt jag frusna stora blåbär med hallonkesella, så gott!


Shopping från Pompdelux. En del är i strl 98 och kommer nog passa bättre i höst.
Tre plagg jag hade beställt var slut och det är ju trist men så kan det ju lätt bli när det reas ordentligt.
Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej ja det var lite olikt dig men ni har ju mycket gräsmatta. Jag har planterat och fixat i vår trädgård idag. Min motion idag var cykling till landskrona och leverera Herbalife . Bengt har tapetserat till Åsa och hon var mycket nöjd med sitt val. Helens kråka är ute ifrån fläcktröret. Så hon är också nöjd.
Jag har grillat fisk i folie till middag och jag blev också nöjd. Nu är vi trötta efter dagens alla aktiviteter. Fina kläder som du fyndat till Milo. Vi höres i morgon . natti.

Jost sa...

Hej gumman!
Du är så duktig på att hitta fina kläder till Milo. Jag var inne och kollade och oj bara! vad fina saker. Inte så dyrt heller. Men en klänning går ju inte här utan jag åker på tre åt gången;)
/Jost(Kan inte kommentera med min inloggning längre, konstigt! inte hos andra heller)

A-K sa...

Jag håller med dig om trädgårdsarbetet, vill gärna ha fin men vill helst inte göra det själv.
Fast på semestern ska jag nog ta och fixa till lite därute.

Fina kläder du köpte till Milo hos Pomp de Lux!
Jag fick också Filippas kläder i veckan och jag är jättenöjd med allt! Kul med lite ovanliga kläder! Två plagg var slut för oss. Fast vi fick ju paket från Ellos också med en massa Lego-kläder så vi har så vi klarar oss :-)

KRAM