onsdag, juni 15, 2011

Kortis

No news is good news....med andra ord, det har inte hänt ett dugg idag. Jobb, hem, handlat med hela familjen, lagade mat, nattade Milo, tränat ett KB pass och nu har jag knackat in ett par fakturor så man slipper dem den siste. Ser man på det så här i skrift så har det ju hänt något men jag menade mer att det inte hänt något utöver en helt vanlig vardag. Tur att det drar sej mot semestertider så det händer lite roligt saker.

Något som jag ser fram emot är att vi ska få besök av en av mina flitigaste bloggbesökare, Helen med maken och Leo, boende i Stockholm. Vi "träffades" på familjeliv och där i samma mammagrupp, vi som fick barn i juli månad 2008. Vi är i ganska så exakt samma ålder och har skrivit till varandra i snart 3 år och så gott som dagligen, inte illa. Vi känner ju nästan varandra utan att ha träffats:) H med familj så till DK på semester och på vägen hem ska dom komma till oss. Vi ser VERKLIGEN fram emot detta, ska bli så kul! Ska svara dej på FB Helen, har inte hunnit än.


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Vanliga dagar är också bra dagar :-)
Vad kul att ni ska träffas! Visst var det härligt att vi tre fann varandra där i ankomstgruppen :-)

KRAM

M sa...

Jaaa A-K vi är ett sammansvetsat gäng, tänk om vi kunde hitta på något alla tre en gång. Tror att det kunde varit roligt.

Jag är så glad över att ha haft med dej och H på min resa som mamma vid 40+:) Kram på dej

Helen sa...

Halloj.
Ska verkligen bli jättekul. Som jag skrev till A-K så kanske det kan funka med ett besök hos dom oxå i sommar om de är hemma när vi är i Göteborgstrakten.

Och får vi nån gång till det alla tre,så vore det extra kul.

Kram