söndag, juni 05, 2011

Glest med folk, märkligt;-D

Ännu en underbar dag! Idag fläktade det lite mer än igår och det var skönt. Försökte sola en stund men jisses vad jag svettades, tycker egenltigen inte alls om att sola. Nu vill jag ju inte ligga mitt på gräsmattan där alla som går förbi kan se mej så jag låg på trädecket där det inte blåste alls. Tror jag stod ut i ca 30 minuter:) Tog på mej mina nya badkläder och dom sitter bra och bekvämt så jag är fortfarande nöjd.

Milo sov middag i närmre tre timmar innan vi väckte honom, ganska skönt ibland. Under den tiden gick jag och småpysslade och vilade. jag har åkt på en förkylning och inatt har jag fått ögoninflammation i båda ögonen, just ni är det bättre i det ena men värker och varar ganska mycket i det andra.

När Milo sovit så fixade vi till oss och körde till Ikea i Malmö och där var totalt folktomt så det kändes ganska gott att gå där i lugn och ro, Milo fick springa själv hela besöket och han hade jättekul. Kvällsmaten intogs på restaurangen, Ceasarsallad till oss och köttbullar med mos till Milo.
Vi investerade i 4 utdragbara lådor till skafferiet för vi stör oss på att man bara har saker längst fram och det som står bakom glöms bort. Nu kan vi lätt dra fram och se vad som finns, + att jag slipper dra fram stolen för att komma åt det bakre.

Testar allt som kommer i hans väg.


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Men usch vad jobbigt med ögoninflammation! Hoppas att det snart går över.
Jag klarar inte heller av att ligga och steka mig i solen.
Skönt att du är så nöjd med dina badkläder, jag måste ge mig ut och leta nya iår känner jag.

Perfekt med folktomt på IKEA.

Bildspelet gjorde jag på www.photobucket.com
Kul att variera sig lite :-)
KRAM

A-K sa...

Mitt paket som jag hämtade på Ica igår innehöll en högt älskad Odd Molly kofta, jag har den tidigare i storlek 3 och nu är den för stor, lyckades få tag i en 2:a på Tradera :-) JIPPIE!!
KRAM